.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ روابط عمومی استانداری مازندران به یک خبر و توضیحات شمال نیوز


بسمه تعالی

در پی درج خبری در شمال نیوز مبنی " تاكيد عضو شورا ي شهر بر توجه ويژه استاندار به شهرستان بابل " جوابیه ای از طرف اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران ارسال شد .متن جوابیه بشرح ذیل می باشد.

مدیر محترم پایگاه خبری شمال نیوز

با سلام و احترام

پیرو درج مطلبی درآن پایگاه خبری تحت عنوان استانداری مازندران باید پیگیر اتمام پروژه های عمرانی بابل باشد" ،مقتضی‌ است دستور فرمایید پاسخ ذیل جهت استحضار بینندگان محترم در سایت مذکور درج گردد.

با عنایت به این که استاندار محترم جهت پیگیری و بازديد از روند اجرای پروژه‌هاي عمراني و رسيدگي به ساير امورمربوط، به طور مستمردر طول سال، از شهر ها و بخش های استان بازديد به عمل می آورند لذا ایشان فقط در سال جاری حداقل 10 بار ازپروژه های عمرانی شهرستان بابل بازدید به عمل آورده‌اند که از آنجمله می توان به 2 مرحله بازدید از محل احداث کارخانه خورروسازی بابل،افتتاح پل مقاومت بابل ، بازدید از مزرعه گاودشت ،بیمارستان سوانح سوختگی و مرحوم آیت ا... روحانی ، دانشگاه علوم پزشکی و دیگر پروژه های عمرانی این شهرستان اشاره نمود، ضمناً ایشان در سال گذشته نیز به جز بازدید هایی که از شهرستان بابل داشتند نشست ویژه و مفصٌلی نیز با اعضای شورای شهرستان،شهر و بخش شهرستان بابل در محل دفتر کارشان داشته‌ و ضمن استماع سخنان اعضای حاضر دستوراتی را جهت رفع مشکلات این شهرستان صادر نمودند.

لازم به ذکر است در این راستا معاونین و مدیران محترم ستادی استانداری نیز به نمایندگی از ایشان به دفعات در شهرستان مذکور حضور فعال داشته‌اند.

همچنین یاد آور می گردد روند سریع اجرای مصوبات سفرهای استانی دولت محترم در استان و بهره برداری از برخی پروژه ها ی ملی و استانی که مجال ذکر آن ها نیست، مؤید تعامل مستمر بین مسئولان استانی و شهرستانی است.

به نظر مي‌رسد رييس كميسيون فني و عمراني شوراي شهر بابل احتمالاً باید بدانند که شهرستان های دیگری هم در استان وجود دارد و می بایست به این نکته توجه داشته باشند که با توجه به وسعت استان و حجم بالای کار و فشردگی برنامه های استاندار محترم و وظایف کلان مدیریتی، باالطبع وظایف رسیدگی به مسائل فنی و عمرانی هر شهر به مدیران بخش های زیرمجموعه از جمله اعضای محترم شورای شهر سپرده شده است و با همدلي و همكاري تمامي مسئولين است که مشكلات مردم مرتفع شده و پروژه‌هاي عمراني به بهره‌برداري رسیده و گامي موثر در جهت رشد و توسعه استان برداشته خواهد شد.

در خصوص نحوه‌ی نظارت بر روند پروژه های عمرانی استان نیز به استحضار خوانندگان عزیز می رساند،در اواخر سال 1358 بنا به تصویب شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران به منظور تسریع در طرح و اجرای عملیات عمرانی در استان ها و افزایش کارایی دستگاه ها و عوامل فنی و اجرایی مستقر در مناطق مختلف کشور شورایی تحت عنوان شورای فنی استان ها تشکیل گردید و از آن به بعد حل مشکلات و بهبود نحوه اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی استانی و کنترل رعایت آئین نامه ها،دستورالعمل ها،استانداردها و ضوابط فنی و اجرایی راجع به آنها در دستور کار این شورا قرار گرفت.

این شورا درکنار شورای برنامه ریزی و توسعه استان از عالی ترین مراجع تصمیم گیری در خصوص مسائل فنی استان بوده و دارای اعضایی از میان مدیران کل و رؤسای سازمان های فعال در استان می باشد.

ضمن آنکه تشکیل چهار کمیته تخصصی در زیر مجموعه این شورا شامل کمیته‌ی پیمان،نظارت،کنترل کیفیت مصالح ساختمانی و آموزش ضمن بررسی مسائل و موارد مرتبط با هر رشته توسط کارشناسان فنی و مجرب در آنها امکان اتخاذ تصمیم دقیق و کارایی هرچه بیشتر شورای فنی را فراهم کرده است.
در جلسه مورخ 5/8/87 کمیته نظارت و در جلسه مورخ 6/8/87 شورای فنی آیین نامه داخلی کمیته نظارت به تصویب رسید که در این آیین نامه به منظور نظام‌مند کردن نظارت و گسترش چتر نظارتی در سطح استان مقرر شد در هر شهرستان کمیته نظارت شهرستانی متشکل از کارشناسان خبره آن شهرستان تشکیل گردد.بطوریکه از آذرماه سال 1387 نیز در پایان هر ماه گزارش بازدید های انجام شده منتشر و خلاصه ای از این گزارشات جهت استحضار خدمت استاندار و معاونین و مدیران کل محترم مربوطه ارائه می گردد که در صورت بروز هرگونه مشکلی در روند اجرای پروژه ها، ضمن احضار مدیران مرتبط جهت پاسخگویی به مسائل و بازدید از محل مورد نظر به رفع نواقص می‌پردازند.

کمال رستمعلی
رییس اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری

توضیحات شمال نیوز :

لازم به ذکر است
خبر منتشره در شمال نیوز با ذکر منبع بوده و شایسته بود برادر عزیز جناب آقای رستمعلی ریاست محترم اداره روابط عمومی استانداری به خبر منتشر شده در شمال نیوز توجه بیشتری می نمود تا منبع خبر که خبر گزاری مهر بوده است برای ایشان مشخص شده و جوابیه را برای آن خبرگزاری ارسال می نمودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 شهريور 1388
یادتان باشد برای سوء مدیریت و گرانی و تورم و بیکاری و فقر روزافزون مردم محروم و مشکل برنج و .... نیز دادگاه تشکیل خواهد شد ..... باور ندارید از اعضای شوراهای شهر و روستا بپرسید چون در میان مردم هستند .....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.